søndag 8. november 2009

TJSC Med nål og tråd


Her er mitt bidrag til utfordringen om å finne frem nål og tråd, og lete i syskrinet etter skatter.


Har brukt dette bildet av meg og mine søsken tatt på konfirmasjonsdagen til vår Cathrine og Unni`s David 24. mai i år.
Fant en gammel blonde og et heklet hjerte jeg ville bruke. I tillegg har jeg brukt noen gamle knapper jeg hadde liggende. Har sydd en del med maskin også. Var litt utfordrende å finne farger som passet til alle disse bunadene, men er ganske fornøyd. Bokstavene har jeg malt med hobbymaling og glittermaling.


5 kommentarer:

  1. Så flott det var med blonden rundt, og det hjertet var vakkert! :)
    Tusen takk for ditt bidrag! ;D

    SvarSlett
  2. Likte svært godt den måten du har benyttet blonden på. Det hjertet ble helt nydelig.

    Takk for ditt bidrag=)

    SvarSlett
  3. Kjempefint lagt! -og utrolig flott bilde ;)

    SvarSlett
  4. For et flott minne. Kjempestilig med heklet hjerte. Tusen takk for ditt bidrag!

    SvarSlett
  5. Elsker den røffe og ujevne sømmen på matta og bildet, herlig effekt!

    Tusen takk for at du deltar! :)

    SvarSlett