lørdag 21. november 2009

Sjakk matt:-)

Her er mitt bidrag til utfordringen fra "That`s just so cute" om å scrappe kun i svart/hvitt. Har brukt et gammelt bilde som var falt ut av albumet mitt.. Det er meg selv da jeg ar 7 år. Har brukt et mønsterark fra CLOUD9DESIGN. Det er også utgangspunktet for LO en. Har laget en 3d effekt ved å legge blomster oppå de som er i arket fra før. Dette arket hadde ligget lenge uten å bli brukt, så jeg var glad for denne utfordringen:-) Ellers er det pyntet med blomster i papir, og knapper. Hadde en liten ramme også liggende, og klipte den i to for at den skulle passe. Bokstavene er i "mosegummi" liker godt å bruke dem.

3 kommentarer:

  1. Så artig med bilder fra man selv var ung, den ramma var veldig flott her

    Takk for ditt bidrag=)

    SvarSlett
  2. Veldig flott med den ramma, og stilige blomster. :)
    Tusen takk for ditt bidrag! ;D

    SvarSlett
  3. Så gøy å finne et gammelt bilde av seg selv og få scrappa det også! Flott med dybden som blomst-på-blomstene skaper! :)

    Tusen takk for at du deltar!

    SvarSlett