søndag 11. oktober 2009

SommerCluster utfordring fra scrappehuset



Her er mitt bidrag til scrappehuset sin utfordring om å scrappe i clusterstil i sterke sommerfarger, og med sansene våre i fokus.


Har brukt et nøytralt bazzillark som bakgunn til dette bildet av min sonn som er superfornøyd med sommer og sol! Under bildet har jeg lagt et kreppet papir jeg hadde i restekassen. Deretter en rød plate under bildet, og en turkis rest til å hente opp blåfargene i bildet og fuglen/mønsterarket.

Et mønsterark fra DCWV henter opp fargene fra bildet. Fuglene er tilhørende chipboard, det samme er den røde tags`en. "Blomster" i papir med roser og knapp i midten sammen med ei marihøne og noen hjerter utgjør pynten. Bokstavene er "litt av hvert" jeg hadde liggende + at jeg har skrevet litt selv.

2 kommentarer:

  1. Så herlig denne var!! Likte veldig godt oppsettet ditt!! Synes du har laget en leken - og skikkelig sommerlig LO:)

    Takk for at du deltar:)

    SvarSlett
  2. Så fine blogg!! Og fine bilder/scrappesider! :)

    SvarSlett