søndag 18. oktober 2009

Monokromatisk skjønnhet/vakkert

Her er mitt bidrag til scrappehuset sin utfordring om å scrappe monokrimatisk med tema skjønnhet/vakkert. Har valgt lilla som min farge. En enkel LO med bazzill ark i lilla og brunt. Et linje ark er fra et mønsterark jeg liker godt fordi det nesten går over lilla i mønsteret på arket.


Har stiplet "sting" med tusj rundt arkene, og rubbet litt i kantene. Den store lilla blomsten er fra papirloftet, de små kjøpte jeg på scrappejungelen i sommer. Tror det var der jeg kjøpte disse bokstavene også. Knappene og sløyfene hadde jeg liggende i håndarbeidssakene mine. Litt glimmermist her og der, og et lite bladstempel for å understreke høststemningen.

2 kommentarer:

  1. Så fint!! Lilla er jo bare så skjønnt! Og de blomstene var utrolig lekre!!
    Tusen takk for at du blir med og leker med oss i huset!!

    SvarSlett
  2. Du har jobbet iherlig skjønner jeg. Enda en flott og monokromatisk LO. Fint bilde. :D

    Takk for at du deltar. :D

    SvarSlett