torsdag 31. januar 2013

Vårens første arbeidskrav i K&H



Nå er vårens første arbeidskrav levert, og nytt er mottatt! Dette er leirefiguren jeg laget til første arbeidskrav sammen med beskrivelse av en skulptur fra historien og omtale av kunstneren. I tillegg skulle vi forklare hvordan vi ville jobbe med leire på et valgt trinn i skolen. Jeg valgte første klasse, og skrev om Brancusi og hans tidlige skulptur "Wisdom of the Earth". Skulpturen min er jeg sånn passe fornøyd med. Tatt i betraktning at det er min første, er jeg førnøyd, men ser at jeg godt kunne fått den noe mer balansert og proporsjonene er ikke helt riktige. Det er et stadig tidspress, så jeg får være fornøyd med at jeg får levert på tiden, så får jeg heller satse på forbedringer før innlevering av endelig mappe til våren. Håper på en detaljert vurdering slik at det kan bli "vurdering for læring" :-)



Hilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar